Ta strona używa COOKIES.Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.
Szanowni Państwo, w związku ze zmianą przepisów prawa dot. przetwarzania danych osobowych prosimy zapoznać się polityką prywatności Hotelu.
Właściciel Tristan Hotel & SPA przykłada dużą wagę do prywatności swoich Gości oraz innych osób, których dane osobowe są przetwarzane przez Hotel. Hotel stosuje się w pełni do przepisów prawnych chroniących prywatność.
W związku z rozpoczęciem stosowania z dniem 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informujemy, iż od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych.
Kto jest administratorem danych osobowych?
Administratorem danych osobowych gości Tristan Hotel & SPA**** jest firma PPŁŚ A. Szumko Spółka Jawna z siedzibą na ul. Niskiej 2/C‑26 w Elblągu.
Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
Jakie są cele przetwarzania danych osobowych Gości?
Dane osobowe Gości są przetwarzane na podstawie umowy zawartej między Gościem a Hotelem na świadczenie usług hotelarskich lub dokonanej rezerwacji. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich lub/i innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez hotel (w tym usługi spa lub/i usługi gastronomiczne).
Ponadto, celem przetwarzania danych osobowych przez Hotel jest:
W przypadku, gdy Gość wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, Hotel przetwarza dane osobowe w tym celu, tj. w celu kierowania do gościa informacji marketingowych i ofert o swoich produktach i usługach (art. 6 ust. 1 a RODO).
W Hotelu funkcjonuje monitoring wizyjny. Celem przetwarzania danych z monitoringu hotelu jest:
Jak długo będą przetwarzane dane osobowe Gości?
Dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych.
W celach marketingowych dane będą przetwarzane przez okres ważności zgody.
Dane z monitoringu będą przechowywane przez okres 14 dni a następnie zostaną trwale usunięte, chyba że z uwagi na szczególną okoliczność (np. wypadek, przestępstwo karne) konieczne będzie przechowywanie nagrania z monitoringu przez okres dłuższy niż 14 dni.
Jakie dane osobowe są przetwarzane?
Dane osobowe Gości hotelowych – osób, które nocowały lub będą nocowały w Hotelu.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne i jest wymogiem umownym jaki i ustawowym (art. 6 ust. 1 b RODO). Brak podania danych uniemożliwia zawarcie umowy z Hotelem, jak również uniemożliwia wykonanie usługi hotelarskiej lub/i innych podobnych usług świadczonych przez Hotel.
Hotel przetwarza następujące dane osobowe Gościa nocującego w Hotelu:
Dane osobowe Gości hotelowych – osób, które korzystają z usług spa:
Administrator Danych przetwarza szczególne kategorie danych, tzw. dane wrażliwe (to jest dane o stanie zdrowia), gdy:
Przetwarzanie danych wrażliwych jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą np. do ochrony zdrowia lub życia. W przypadku braku zgody na podanie danych wrażliwych (to jest danych o stanie zdrowia) nie będzie możliwe wykonanie przez Hotel usługi spa.
Dane osobowe Gości hotelowych – osób, które nie nocują, ale korzystają z usług fitness i basenów hotelowych:
Komu mogą zostać przekazane dane osobowe?
Hotel informuje, że dane osobowe mogą być ujawniane następującym odbiorcom lub/i kategoriom odbiorców:
Jakie są prawa Gościa w związku z przetwarzaniem danych osobowych?
W związku z przetwarzaniem przez Hotel danych osobowych Gościa, przysługuje Państwu:
Mogą Państwo realizować swoje prawa, składając odpowiedni wniosek za pośrednictwem dowolnego kanału komunikacyjnego:
W przypadkach uznania, iż przetwarzanie przez Hotel Państwa danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. do dnia 25 maja 2018 r. do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, a po tej dacie do organu będącego jego następcą).
Czy podejmowane są zautomatyzowane decyzje na podstawie danych osobowych, w tym profilowanie?
Nie. Hotel nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji na podstawie danych osobowych, w tym nie dokonuje profilowania. Do profilowania wykorzystywane są historyczne dane osobowe, które hotel pozyskał w związku z świadczeniem na rzecz gościa usług hotelarskich.
Polityka plików cookies
Ta strona używa COOKIES.Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.